előzőA szolgáltatási folyamat kulcsfeladatai Tájékoztatás, programba való bevonás, motivációkövetkező
Célcsoport felkutatása

A célcsoport felkutatása az első lépések közé tartozik. Intenzív, sokoldalú és valóban nagy erőfeszítést igénylő feladat.

A szolgáltatási programba vonáshoz az alábbi PR és marketing eszközöket alkalmazhatjuk:



  • Nagyobb méretű (pl. 1m x 1m-es kétoldalas) megállító tábla a szolgáltatási iroda előtt (tapasztalat szerint az emberek kíváncsiak, és szeretik elolvasni a jól megtervezett, vonzó grafikájú feliratokat)

  • heti rendszerességgel fizetett keretes hirdetés a megye, régió legolvasottabb hirdető újságjában,

  • a legforgalmasabb buszmegállókban fizetett plakátok,

  • Szóróanyagok a Munkaügyi Központ Kirendeltségein, valamint az új ügyfelek tájékoztatóján személyes megjelenés,

  • A helyi Önkormányzat Szociális Irodájának közreműködésével, havi rendszerességgel az Önkormányzattól RSZ –t igénylők számára postázandó határozatok mellé beborítékolni a szolgáltatásokra vonatkozó alapinformációkat.

  • A közhasznú munkára történő behívásokon részt venni, és személyesen tájékoztatni a jelenlévő munkanélkülieket a szolgáltatásainkról

  • Partnerintézmények ügyfélkörére támaszkodva megszólítani az ügyfeleket

  • szóróanyagok kihelyezése,

  • állásbörzén, szociális napon, egyéb tömegrendezvényeken (pl. majális) való részvétel,

  • hirdetések megjelentetése.

  • a munkanélküli ügyfelek saját ismerőseiket küldik a programhoz.



előzőA szolgáltatási folyamat kulcsfeladatai Tájékoztatás, programba való bevonás, motivációkövetkező