A szolgáltatási folyamat kulcsfeladatai
|
Tájékoztatás, programba való bevonás, motiváció
|
Célcsoport felkutatása A célcsoport felkutatása az első lépések közé tartozik. Intenzív, sokoldalú és valóban nagy erőfeszítést igénylő feladat. A szolgáltatási programba vonáshoz az alábbi PR és marketing eszközöket alkalmazhatjuk:
Nagyobb méretű (pl. 1m x 1m-es kétoldalas) megállító tábla a szolgáltatási iroda előtt (tapasztalat szerint az emberek kíváncsiak, és szeretik elolvasni a jól megtervezett, vonzó grafikájú feliratokat) heti rendszerességgel fizetett keretes hirdetés a megye, régió legolvasottabb hirdető újságjában, a legforgalmasabb buszmegállókban fizetett plakátok, Szóróanyagok a Munkaügyi Központ Kirendeltségein, valamint az új ügyfelek tájékoztatóján személyes megjelenés, A helyi Önkormányzat Szociális Irodájának közreműködésével, havi rendszerességgel az Önkormányzattól RSZ –t igénylők számára postázandó határozatok mellé beborítékolni a szolgáltatásokra vonatkozó alapinformációkat. A közhasznú munkára történő behívásokon részt venni, és személyesen tájékoztatni a jelenlévő munkanélkülieket a szolgáltatásainkról Partnerintézmények ügyfélkörére támaszkodva megszólítani az ügyfeleket szóróanyagok kihelyezése, állásbörzén, szociális napon, egyéb tömegrendezvényeken (pl. majális) való részvétel, hirdetések megjelentetése. a munkanélküli ügyfelek saját ismerőseiket küldik a programhoz.
|
A szolgáltatási folyamat kulcsfeladatai
|
Tájékoztatás, programba való bevonás, motiváció
|