előzőCélcsoport felkutatása Motiváció, lemorzsolódás megakadályozásakövetkező
Tájékoztatás, programba való bevonás, motiváció

Fontos, hogy az első interjú során tájékoztassuk ügyfelünket az általa elérhető szolgáltatásokról, arról, hogy mit vállalunk és mit nem az együttműködés keretében! A programba való bekerülést a Szolgáltatási Szerződés megkötésével hitelesítjük

Amennyiben az ügyfél nem felel meg a célcsoportba tartozás feltételeinek, akkor sem hagyjuk magára, hanem más segítő programokba, intézményekbe irányítsuk!

A programba való bekerülés az ügyfél szabad döntése alapján történjen! Kerüljük el még a látszatát is annak, hogy a velünk való együttműködés kényszeredetten történik. Amennyiben az ügyfél a kapott tájékoztatás és az együttműködési feltételek ismeretében úgy dönt, szabadon távozhat a programból.

előzőCélcsoport felkutatása Motiváció, lemorzsolódás megakadályozásakövetkező