előzőA munkába helyezés utáni utógondozás Rendszeres részvétel a tanácsadók megbeszélésein a...következő
A tevékenységek nyilvántartása, a statisztika értékeléshez szükséges adatok biztosítása

A folyamatosan bővülő adminisztrációs elvárásoknak megfelelően a következő dokumentációk segítségével végezzük segítő munkánkat.



1.Ügyfelvételi adatlapok és azok melléletét képező dokumentációk (ügyfél nyilatkozata, diagnózis lap, cselekvési terv, munkanapló, szolgáltatási folyamatok, képzésbe, állásba helyezések, után követések, utógondozások.



2.Szolgáltatási szerződés (Együttműködési megállapodás) melyben rögzítve vannak az ügyfél és a tanácsadó közötti együttműködés alapjai, feltételei az eredményes állásba segítés érdekében. Ebből a szerződésből egy példány az ügyfelet illeti meg, melynek segítségével biztosítva van az általunk nyújtott szolgáltatások jellegével kapcsolatban, illetve az Ő kötelezettségeivel is.



3.Napi munkanapló, mely a tanácsadó munkatársak napi elvégzett teendőit, ezen belül napi ügyfélforgalmát, a felkeresett munkáltatók számát és egyéb tevékenységeket (képzések, konferenciák, stb.) mutatja meg.



4.Havi összesítő, mely a tanácsadók helyi ügyfélforgalmát, ügyfélkörének összetételét, elhelyezési arányát.





előzőA munkába helyezés utáni utógondozás Rendszeres részvétel a tanácsadók megbeszélésein a...következő