előzőAz önértékelés módszerei
Az értékelés eszközei:

-A hetenkénti rendszerességgel megtartott értékelő munkaértekezlet, melyen az aktuális feladatok megbeszélése mellett sor kerül az elmúlt hét feladatai teljesítésének értékelésére. Ezen a projektszemélyzet vesz részt.

-Havi rendszerességgel készítünk statisztikákat az elvégzett munkáról.

-Negyedévente a program teljesítéseiről, a végzett munkáról részletes beszámolót készítünk és önértékelési megbeszélést tartunk.

-A projekt lezárása után kerül sor a záró értékelésre, melyen a stáb tagjai megbeszélik a projekt megvalósításának sikerességét, eredményeit, tanulságait. A záró értékelésről írásos jelentés készül.

-A program megvalósítása során a monitor rendszeres időközönként látogatást tesz. A programszemélyzet tagjai és a monitor közösen értékelik az eltelt időszakot. A monitor rávilágít a projekt gyenge pontjaira, tapasztalataival elősegíti a hatékony munkavégzést. A látogatásról a monitor feljegyzést készít.



Az írásos, szakmai beszámolók kulcselemei

a szolgáltatások igénybevételének számszaki alakulása

az elhelyezett ügyfelek számának alakulása

a kilépések számának alakulása

a stratégiai célok megvalósulása

milyen arányban fedi le a szolgáltatás az igényeket

milyen az elégedett és elégedetlen ügyfelek aránya

milyen a szolgáltatást ismerők és azt igénybe is vevők aránya

mennyi a panaszok aránya és a kezelt panaszok száma

mennyi a kielégítetlen igény, lezáratlan ügy aránya a kezeltekhez képest

az ügyfelekre fordított közvetlen idő alakulása

a programfejlesztés alakulása

az erőforrások kihasználtsági mutatói





Az értékelés során a következő dokumentumok bizonyítják teljesítésünket:

az ügyfelekkel kötött Szolgáltatási szerződés

Ügyfélfelvételi adatlap

Ügyfélnapló (esetkezelési napló)

Nyilatkozat a munkába helyezésről.

Mentor munkaplója

Munkaerőigény felvételi lap

Munkaerőigény nyilvántartás

Ügyfélnyilvántartás

Trénerek beszámolói

Pszichológus, adósságkezelési tanácsadó beszámolói

Az értékelés során felhasználjuk még a negyedéves gyakorisággal készített, az ügyfelek és a munkáltatók körében felvett kérdőíves vizsgálat eredményeit is.

A külső kommunikáció eredményességét a programról szóló cikkek, újsághírek, publikációk számával mérjük.



előzőAz önértékelés módszerei