A célcsoport felkutatása Érdemes felvenni a a kapcsolatot a helyileg illetékes munkaügyi kirendeltséggel, amelyek együttműködési megállapodás alapján segíthetik az ügyfelek felkutatását. Ugyanígy érdemes támaszkodni többi partnerszervezetünk ügyfélkörére is (a nem regisztrált ügyfeleknél). Törekedni kell arra, hogy olyan ügyfeleket is elérjünk a partnerszervezetek révén, akik egyéb munkaerőpiaci szolgáltatásban még nem vettek részt, így a Munkaügyi Központ nem regisztrált ügyfelei, ugyanis talán ők vannak a leginkább rászorulva segítségünkre. Ezenkívül a következő módszereket alkalmazhatjuk:
· szóróanyagok kihelyezése,
· állásbörzén, szociális napon, egyéb tömegrendezvényeken (pl. majális) való részvétel,
· hirdetések megjelentetése.
· a munkanélküli ügyfelek saját ismerőseiket küldik a programhoz. A programba való bekerülés az ügyfél szabad döntése alapján történik. Amennyiben az ügyfél a kapott tájékoztatás és az együttműködési feltételek ismeretében úgy dönt, szabadon távozhat a programból.
|